quarta-feira, 28 de setembro de 2011

Iron Craft Challenge #39 - Hold It

Esta semana tinhamos que fazer uma qualquer versao de um saco. Algo que sirva para guardar ou transportar qualquer coisa. Eu ja ha tempo que queria arriscar e fazer um projecto de costura mais complicado; nao e que seja muito complicado em si, mas para mim e. As instrucoes que usei para o meu "Little Bag of Secrets" (pequeno saco de segredos) sao do blog Penelope Waits. Usei dois quadrados de tecido de algodao (cerca de 22 x 22 cm) em cores contrastantes e fita azul escuro. Fica um saquinho muito jeitoso para pequenos projectos de tricot.


This week we had to make something to hold something else. I had been wanting to try a more complicated sewing project for a while now; not that it's that complicated, but for me it was. The instructions I used for my "Little Bag of Secrets" are from the blog Penelope Waits. I used two fat quarters in contrasting colors and dark blue ribbon. It'll be a handy bag for little knitting projects.



P.S. - Sim, eu sei que devia de ter engomado o tecido primeiro, mas ja estava muito atrasada e saltei esse passo.
P.S. - Yes, I know I should have pressed the fabric but I was so late already that I skipped that step.



2 comentários:

  1. I'm so bad about the ironing too, always trying to do it before I take a photo.

    ResponderEliminar
  2. Me too. I always notice the wrinkles and threads when I am editing the pictures. Too bad they don't have the wrinkle correction like they have the red eye thing on the camera.

    ResponderEliminar